مخازن ساخته شده از ورق استیل 316

مخزن سازی با ورق استیل 316

مخازن ساخته شده از ورق استیل 316 از نظر جداره به 3 دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این موارد ویژگی و کاربردهای مخصوص دارند.

شرکت آران شهاب
شرکت آران شهاب

فهرست موضوعات

 

مقدمه

همان طور که در جریان هستید، این روزها استفاده‌های فراوانی از ورق‌های استیل می‌شود. خود این ورق‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند و هر یک می‌توانند سهم به سزایی در پیشبرد اهداف افراد داشته باشند. ورق‌های استیل مزایای فراوانی را هم در خود دارند که شاید در این باره مطالبی را مطالعه کرده باشید. 
 
برای نمونه می‌توان گفت که ورق‌های استیل در صنایع لبنیات، صنایع غذایی، صنعت داروسازی، صنایع شیمیایی و نفت و گاز و موارد دیگر کاربردهای فراوانی دارد. البته باید گفت که این‌ها رفته رفته به وجود آمد و در گذشته شاهد تنوع این ورق‌ها نبودیم. به مرور زمان، ورق‌های متنوعی در بازار رویت شد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را داشتند و کیفیت آن‌ها نیز به تدریج افزایش پیدا کرد.
امروزه راه‌های گوناگونی برای دستیابی به ورق‌های استیل وجود دارد که یکی از آن‌ها را باید مراجعه حضوری به شمار آورد. منابع و شرکت‌های فراوانی هستند که کار اصلی‌شان تولید چنین محصولاتی است. ما نیز به عنوان یکی از این کسب و کارها، افتخار داریم که سال‌ها نسبت به انجام این کار اقدام نموده‌ایم. البته در این باره در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. 
جالب است بدانید که مخزن سازی نیز یکی دیگر از کارهایی است که به وسیله ورق‌های استیل صورت می‌گیرد. مروزه محزن‌های متنوعی با همین روش به وجود می‌آیند که دوام و مقاومت فراوانی هم دارند. البته باید بدانید که از هر ورق استیلی نمی‌توان برای ساخت این مخزن‌ها استفاده کرد. در واقع صرفا چند مدل از این ورق‌ها با خصوصیات یک مخزن ایده‌آل متناسب هستند. 
برای نمونه باید به ورق استیل 316 اشاره داشت که البته به جز مخزن سازی، در دیگر موارد نیز کاربردهایی دارد. امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا در خصوص ورق استیل 316 با هم صحبت داشته باشیم. ضمن این که از دیگر جزییات آن همچون قیمت ورق استیل 316 هم رونمایی خواهیم کرد. پس پیشنهاد ما این است که تا انتها همراهمان باشید. 

 

ورق استیل در مخزن سازی

 

کاربرد ورق استیل 316

از این ورق استیل‌ها بیشتر برای ساخت مخازن استفاده می‌شود. البته این مخازن نیز می‌توانند تنوع داشته باشند و از آن‌ها باید به استوانه‌ای، کروی، افقی و موارد دیگر اشاره داشت. هر یک از مدل‌های مخازن با توجه به کاربرد و ظاهری که دارند، در صنایع و کسب و کارهای مختلف استفاده می‌شوند.
در وهله اول باید گفت که ورق استیل 316 مقاومت بسیار بالایی دارد. این مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی کاملا صدق می‌کند و به همین دلیل است که افراد تا مدت‌ها می‌توانند از آن مخزن بهره ببرند. تمام مشتریان عقیده دارند که این مخزن‌ها دوام بالایی دارند و نباید این خصوصیت ارزشمند را از یاد برد. 
از ترکیبات موجود در ورق استیل 316 باید به نیتروژن، نیکل، منگنز و موارد دیگر اشاره داشت. ضمن این که قابلیت ساخت پذیری و جوشکاری نیز در این ورق‌ها مشاهده می‌شود. این‌ها از مهم‌ترین و برجسته‌ترین قابلیت‌هایی است که در نوع 316 از ورق‌های استیل وجود دارد و دقیقا برای افراد نیز کارساز خواهد بود.
خوب است بدانید که ورق استیل 316 نیز خود از چند مدل تشکیل شده است. هر یک از این مدل‌ها برای مصارف خاصی به کار می‌روند و تفاوت‌هایی در میزان کربن و دیگر ترکیبات آن به چشم می‌خورد. با این حال، شاید از تمام آن‌ها بتوان در حوزه مخزن سازی استفاده کرد. 

انواع مخازن استیل 

در نهایت با ورق استیل 316 می‌توان نسبت به ساخت مخزن استیل اقدام نمود. البته در این زمینه قطعا به مواد و ترکیبات دیگری هم نیاز خواهد بود. این مخزن‌ها به جز شکل ظاهری که در بالا هم از آن صحبت شد، در دسته‌بندی‌های دیگری نیز قرار می‌گیرند که نباید از آن‌ها غافل شد. 
مثلا از لحاظ جداره می‌توان این مخازن را به سه دسته تک جداره، دو جداره و سه جداره تقسیم کرد. به نوع سه جداره آن، پروسس تانک نیز گفته می‌شود که البته شاید کاربردهای کمتری به نسبت دو مورد قبلی داشته باشند. 
ضمن این که بر اساس جنسی که ورق استیل دارد هم می‌توان مخازن استیل را در دسته‌های گوناگون قرار داد. بیشتر آن‌ها با ورق استیل 316 ساخته می‌شوند. این در حالی است که می‌توان آن‌ها را با ورق‌های استیل 304 و 307 نیز مشاهده کرد. البته همان طور که گفته شد، مورد اول از همه رایج‌تر بوده و بهتر است که شما هم به سراغ همان بروید. 

 

مخزن استیل

 

قیمت ورق استیل 316

در نهایت به بحث قیمت ورق استیل 316 می‌رسیم که در نوع خود اهمیت زیادی دارد. در بالا گفته شد که این ورق‌ها می‌توانند از نظر ترکیبات با هم متفاوت باشند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که تعرفه هر یک از آن‌ها نیز با دیگری متفاوت است. 
حال برای این که بدانید برای کار خود باید از کدام ورق استیل 316 استفاده کنید، می‌توانید به وب سایت شرکت فلز پایا به نشانی https://felez.me/ مراجعه کرده و اطلاعات کامل را مشاهده نمایید. ضمن این که می‌توانید با اعضای تیم ما هم در تماس باشید. برای این منظور، کافی است از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت استفاده کنید و دوستان ما نیز به صوت شبانه روزی، پاسخگوی درخواست‌ها و پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود. 
همچنین اگر سوال شما خارج از قیمت هم باشد، اعضای تیم ما قادر به پاسخگویی به آن‌ها خواهند بود. تیم ما سال‌ها در زمینه ورق‌های استیل 316 و سایر انواع آن تخصص دارد و محصولاتی را در این زمینه به مشتریان خود می‌دهد. خوشبختانه این محصولات همواره با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است. بنابراین شما هم می‌توانید از آن‌ها بهره برده و به مشتری ما تبدیل شوید. 
 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید